Eenvoud = complexiteit overwinnen.
Think it simple.

Complexiteit vertraagt voortgang.
Think it simple.

Complexiteit is de vijand van actie.
Think it simple.

Vergeet wat je niet nodig hebt.
Think it simple.

Iedereen kan alles ingewikkeld maken.
Think it simple.

Complexiteit is duur.
Think it simple.

Zorg voor focus in je marketing.
Think it simple.

Dingen moeilijker maken is vrij simpel.
Dingen simpeler maken is daarentegen vrij moeilijk.
Think it simple.

Omarm complexiteit, maar vereenvoudig.
Think it simple.

Hoe systeemdenken meerwaarde kan bieden voor B2B advertising

In de huidige samenleving staan we als mens op één dag voor 10.000 (micro)beslissingen die we moeten nemen. En zelf hebben we niet eens door hoeveel en welke keuzes we allemaal op een dag maken. Dat geldt natuurlijk ook voor reclame en de merken en organisaties waar we wel of niet voor kiezen. Volgens de theorie van Nobelprijswinnaar Daniel Kahneman heeft de mens twee manieren om gedachten te vormen en dit soort keuzes te maken: Systeem 1 en Systeem 2, ook wel bekend als systeemdenken. Systeem 1 vormt zich vanuit emotie, het onderbewustzijn en reageert intuïtief. Systeem 2 is veel rationeler, denkt na en redeneert vanuit logica.

In het eerste half jaar van 2020 liep Michelle Beckers bij ons stage en zij deed onderzoek naar dit systeemdenken en hoe B2B-advertising hier zijn voordeel uit kan halen. Haar hele onderzoek vatte ze samen in een whitepaper waarmee ze met vlag en wimpel slaagde! Zeer interessante kost, waar niet alleen wij als Bovil, maar de hele B2B-reclamebranche iets van opsteekt. Michelle, bedankt en natuurlijk nogmaals gefeliciteerd!

Geïnteresseerd in de whitepaper over systeemdenken? Download deze dan nu via onderstaande knop.

Ja, ik wil!

Services.