Fit & Trigger: onze filosofie

Om telkens weer het werk te kunnen maken waar we onze klanten mee verder helpen, hebben we een eigen, zeer effectieve filosofie ontwikkeld. Een denkwijze die uitblinkt in eenvoud en doelmatigheid, maar ook bewezen inventief is. Deze noemen we Fit + Trigger, waarmee we onszelf altijd dwingen om zowel effectief als creatief te zijn en daarin de juiste balans te vinden. En dat uit zich in het vinden van – wat wij noemen – de Flow.

Flow

Flow is waar we altijd naar op zoek gaan voor elke klant. Het is de positieve mindset die je doelgroep in beweging brengt en die leidt tot bereidheid om zaken met je te doen. Om je product te kopen. Of om voor je dienst te kiezen. Want dat is uiteindelijk waar het om gaat. De ultieme en beste Flow bereiken we door Fit en Trigger.

Fit

Alles wat we doen staat in context. Het moet logisch zijn, het moet kloppen. Het is de rode draad die alle activiteiten van je merkverhaal naadloos op elkaar laat aansluiten. Zodat het logisch is en intuïtief begrepen wordt.

Trigger

De component Trigger wordt volgens ons het best uitgelegd door Bill Bernbach:

“You can say the right thing about a product and nobody will listen. You’ve got to say it in such a way that people will feel it in their gut. Because if they don’t feel it, nothing will happen”.

Fit + Trigger = Flow

Kortom: alle ideeën, elke campagne en iedere boodschap moet raken (Trigger) zodat mensen het voelen en tegelijkertijd ook inhoudelijk een verhaal te horen krijgen dat klopt en context heeft (Fit). Dat zorgt Flow.

Wil je meer weten over onze Fit + Trigger filosofie en wat die voor jou kan doen? Michiel vertelt je er graag alles over!