Eenvoud = complexiteit overwinnen.
Think it simple.

Complexiteit vertraagt voortgang.
Think it simple.

Complexiteit is de vijand van actie.
Think it simple.

Vergeet wat je niet nodig hebt.
Think it simple.

Iedereen kan alles ingewikkeld maken.
Think it simple.

Complexiteit is duur.
Think it simple.

Zorg voor focus in je marketing.
Think it simple.

Dingen moeilijker maken is vrij simpel.
Dingen simpeler maken is daarentegen vrij moeilijk.
Think it simple.

Omarm complexiteit, maar vereenvoudig.
Think it simple.

Aan de slag voor Stichting Blijf!

Dichtbij of veraf, we hebben er allemaal wel eens mee te maken gehad, of misschien nog steeds: dementie. Op welke manier je er ook in aanraking bent gekomen, het heeft altijd een grote impact op het leven van mensen. Stichting Blijf zet zich in om het leven van mensen met dementie te verbeteren door middel van de inzet van contacthonden, in combinatie met zorgprofessionals. Dit doen zij door het selecteren en plaatsen van deze zorgduo’s, die door Stichting Blijf zelf worden begeleid en opgeleid. Meer weten over Stichting Blijf? Ga naar hun website.

Om zichzelf beter op de kaart te zetten zijn wij onlangs samen – pro deo – gestart met een positioneringstraject, waarvan de eerste workshop inmiddels achter de rug is. Een mooie start dus, voor een goed doel dat een mooie bijdrage levert aan het verbeteren van de levenskwaliteit van ouderen. We kijken uit naar het vervolg!

Services.