Charlot Stuff 300x300

Meet Charlot, klaar voor de uitdaging!

Met ruim 17 jaar ervaring in de bureauwereld, mogen we wel zeggen dat Charlot Halmans haar mannetje staat in het reclamevak. Voorheen werkzaam als Account-Executive bij Apex en later als Account Manager bij Applepie, waar zij verantwoordelijk was voor de grotere retail- en fashionklanten. Voor deze klanten werden elk seizoen nieuwe cross-mediale campagnes ontwikkeld, waarbij Charlot de spil van het project vormde. Maar, als fanatiek sportster (crossfit, hardlopen én kickboksen) is ze ook steeds op zoek naar nieuwe uitdagingen om haar grenzen te verleggen. Vandaar dat ze \BOVIL vanaf januari versterkt als Account Manager. En zeker weten dat ze ook helemaal klaar is voor deze uitdaging!

Read more
marjoline stuff 300x300

Oude-nieuwe collega!

Sinds 1 december is een oude bekende van ons neergestreken in het Klokgebouw: Marjoline Kesselaer. Marjoline werkte in het verleden als productie/traffic manager al vele jaren samen met ‘onze’ Michiel bij het vroegere Multicom\TBWA. Na verschillende freelance-functies als productiemanager, kleine ontwerpprojecten en zelfs interieurstyling voor diverse particuliere opdrachtgevers, kwam Marjoline uit bij totaal iets anders: de Rabobank. Maar het reclamehart van deze fanatiek hockeyende, reizende, skiënde en gezellige moeder van twee dochters bleef kloppen. Daarom vanaf nu – als Office Manager – hét nieuwe gezicht van \BOVIL!

Read more
grad stuff 300x300

Grad is in da house!

Grad… Is dat niet die kerel met die coole retro bril en baard? Juist! Creative, art-director en designer. Verdiende zijn sporen bij o.a. Superrebel, The Communication Company en VGS Communicatie, voor diverse klanten. Bovendien is Grad ook nog eens geestelijk vader van het gelouterde ‘Creatie drinkt een biertje’, dé reclameborrel voor alle creatieven in Brabant. Fervent mountainbiker, meubelmaker, lindy hopper én entertainer van zijn dochter van 4,5. Houdt van alle muziek buiten het André Hazes-genre; van stoner tot swing tot metal. Sinds januari versterkt Grad de creatieve brigade van \BOVIL en daar zijn we maar wát blij mee!

Read more
Wouter Janssen

Elvis has entered the building!

Meet Wouter. Sinds 1 november als creative aan de slag bij \BOVIL. Deed ervaring op bij diverse (grote) bureaus in Brabant met gevarieerde klanten waaronder o.a. Interpolis en Achmea, Royal Canin, Rabobank, Jumbo Supermarkten, Kärcher en Bison Professional. Altijd op zoek naar nieuwe manieren om mensen en klanten in beweging te krijgen door verrassende, onderscheidende en doordachte concepten. Niet zomaar een leuk ideetje, maar gebaseerd op heldere inzichten, duidelijke behoeften en een sterke positionering. Enthousiast, gedreven én een groot muziekliefhebber met Elvis als onbetwiste nummer 1. Let’s rock & roll bij \BOVIL dus!

Read more
brabantia-dda-stuf

Brabantia wint de Dutch Design Award 2016

Aan het einde van de Dutch Design week zijn  de prijzen voor de Dutch Design Award 2016 in de Effenaar in Eindhoven uitgereikt. Uit de 3 genomineerden (Brabantia, Transavia, Multi Tank Card) is Brabantia tot winnaar uitgeroepen in de categorie ‘Best Client’. Een fantastische opsteker en alle lof voor een klant die bureaus in staat stelt echt samen te werken.

De jury:
Drie verschillende ontwerpbureaus hebben meegewerkt aan de restyling van Brabantia, het bijna honderd jaar oude bedrijf dat is gespecialiseerd in keukenaccesoires en huishoudelijke artikelen. Hun opdracht was om Brabantia weer ‘geliefd’ te maken in plaats van ‘bekend’. Volgens de jury van de Dutch Design Awards is dat gelukt en verdient de manier waarop het bedrijf met de bureaus omging de Best Client-Award.

http://www.dutchdesignawards.nl/nl/news-events/press/brabantia_bestclient/

 

Read more
brabantia-dda-stuf

Brabantia in de race voor de Dutch Design Award

Het is heel mooi om voor een opdrachtgever te mogen werken die in echt ‘comakership’ haar merk een nieuwe lading weet te geven.

Nu al gefeliciteerd Brabantia.

En stemmen kan nog steeds!

Ga naar: Brabantia voor Dutch Design Award

Read more
Welcome Goals

Goals – The job challengers

Met ingang van 1 juli krijgen we nieuwe medebewoners in het Klokgebouw: Goals – the Job Challengers.

“Goals helpt bedrijven een challenging company te worden. Een organisatie die toptalent vindt en wint, door medewerkers uit te dagen in alle fases van de candidate en employee journey. Die medewerkers centraal stelt. En die werk- en merkwaarden op elkaar afstemt. Dit doen we met advies, uitdagende communicatie  programma’s.”

Deze visie sluit naadloos aan op die van \BOVIL. Immers in een B2B omgeving is het de organisatie en daarmee de mensen die er werken die voor een belangrijk deel de propositie van organisatie en producten bepalen. Internal branding krijgt hiermee meer handen en voeten dan Internal communicatie. En het is op dit snijvlak dat Goals verder gaat. Daarmee zijn ze een gesprekspartner voor H&R afdelingen en verbreden ze de propositie van \BOVIL en vice versa.

Welkom Goals!

Read more
IMG_0243_300x300

Altijd fijn om je werk weer te zien.

Vorig jaar hebben we bij \BOVIL hard gewerkt aan de nieuwe Make-A-Wish campagne. Vandaag zagen we ‘m weer voorbij komen en nu in het FD. 1/1 pagina, of zoals we dan wel eens zeggen, een echt ‘art-directors-delight-plaatsing’. Want welk bureau ziet zijn campagne nu niet graag heel groot in een landelijk medium de aandacht krijgen? We zijn er blij mee en Make-A-Wish ook.

Read more
Foto-Tom-Marit-300x300

To B or not to B

Zó, carnaval is voorbij. We hebben gezongen, gezopen en dus gedaan waar we goed in zijn. Maar helaas kunnen we hier ons beroep niet van maken. Daarom komen wij ons bij \BOVIL ontwikkelen tot hét creatief duo van de toekomst.

De komende vijf maanden ruilen wij onze lesdagen op Fontys Hogeschool Communicatie maar al te graag in voor de werkdagen bij \BOVIL. We gaan ons hier verder ontwikkelen op het gebied van concept & creatie en zullen meewerken aan de gaafste campagnes in het wereldje van B2B. Maar bovenal zullen we ervaren hoe het nu is om voor het echie aan de slag te gaan.

Tom Reniers & Marit Habets, tot uw dienst.

Read more
IMG_2648_WEB_300x300

Het rode boekje (van \BOVIL).

Reclame is geen theorie en er bestaan geen wetten voor. Toch hebben we onze houvast, een eigen filosofie en tevens onze succesformule. Deze filosofie stelt ons in staat om te creëren. Om creatief en effectief werk te maken. Om te overtuigen en te raken. De ene keer met een complete campagne, de andere keer met een one shot, maar altijd met voltreffers.

 

Elk zichzelf respecterende filosofie verdient een boek. Dus konden wij niet achterblijven. Maar zoals je van een reclamebureau kunt verwachten, hebben we er wel op eigen wijze (of is het eigenwijs?) invulling aan gegeven. Met trots presenteren wij ons eigen rode boekje. Ons rode boekje bestel je door ons een mail te sturen. Zorgen wij dat onze filosofie snel bezorgd wordt.

Read more
Fire heart

Interfocos gaat het vuur verder aanwakkeren met \BOVIL

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie is \BOVIL gekozen als het nieuwe bureau voor Interfocos, een grote haardenproducent uit het zuiden des lands. \BOVIL gaat Interfocos helpen met haar positionering en het nog steviger verankeren van de Interfocos-merken.

Read more
Busy big city street people on zebra crossing; Shutterstock ID 89700553

Wie, wat, waar & hoe? Social Scan helpt je.

Er blijft een ding altijd lastig voor bedrijven maar ook voor bureaus: Wie is mijn klant nou echt? Waar zitten ze en hoe kan ik ze bereiken? Social Scan is onze manier om dat klip en klaar in kaart te brengen. Het is een combinatie van social media tracking en smart media planning om zo een eenduidig overzicht te geven per land, per specifieke doelgroep.

 

We hebben een systeem ontwikkeld waarin een klantprofiel binnen B2B ervoor zorgt dat we precies weten wat de beste touchpoints zijn per land. En dat is dus heel efficiënt voor elke marketingeuro.

Read more
krantGiel

Groter denken werkt!

5 jaar nadat wij de ‘Denk Groter’ campagne voor Fontys Hogescholen hebben ontwikkeld is de positionering nog steeds springlevend. Complimenten aan Fontys voor haar consistentie. Dat is wat wij ‘fit’ noemen. Wil je nog meer ‘Denk Groter’ debatten zien? Klik dan hier.

Read more
OmronStand

Verse nieuwe klant: OMRON.

OMRON een grote wereldwijde speler in technology heeft ons gekozen om de nieuwe Europese campagne voor paneelbouwers uit te rollen. Terwijl we deze post plaatsen is creatie momenteel hard bezig met het concept dat live gaat begin 2016.

Read more
car_rain

Grote campagnes gaan niet altijd over rozen.

Na een succesvolle pitch hebben we de global safety campagne voor Lumileds (voorheen Philips Automotive Lighting) mogen verwelkomen. Het concept was erdoor en we konden beginnen met de fotografie. Niet in Brazilië, niet in Hong-Kong of Rome, nee gewoon gezellig in ons eigen Nederland. En dat laatste kun je zien. Sinds deze shoot aanbidden we Photoshop nog meer.

Read more
interns

De nieuwe lichting is binnen!

Kijk, dit zijn Jordy, Bernhard en Alice onze kersverse stagiaires. En zoals iedereen weet die stagiaires heeft rondlopen zijn ze altijd erg enthousiast maar bovenal bruisen ze van de ideeën en energie! Tot in 2016 zullen ze ons team, versterken. We wensen ze alle plezier en toffe opdrachten toe.

Read more
IMG_4400_300x300px

Bata Industrials maakt indruk op de A+A beurs in Düsseldorf.

Tegelijkertijd met deze post staat Bata Industrials op de grootste Health & Safety beurs van de wereld, de A+A in Düsseldorf. \BOVIL verzorgde de communicatie rond en op de beurs. We kunnen met een gerust hart zeggen dat Bata Industrials een hele goede indruk maakt.

Read more
products_category_1

De co-creatie van een pedaal emmer.

Brabantia heeft ons gevraagd mee te doen in een workshop om de nieuwe lichting pedaalemmers te ontwikkelen. De laatste jaren hebben we al heel close gewerkt met het innovatieteam om nieuwe producten te lanceren. De kans om aan de start van iets nieuws te staan èn mee te denken hebben we natuurlijk met beide handen aangepakt.

Read more
Eingang Süd

Proef Lamb Weston op Anuga.

Ook deze keer hebben wij Lamb Weston geholpen een onuitwisbare indruk te maken op Anuga, het grootste professionele food event van Europa. Met ons centrale Anuga-thema “Taste Inventive” hebben we niet alleen de nieuwe identiteit gelanceerd, maar hebben we Lamb Weston ook geholpen met de nieuwe positionering – “seeing possibilities in potatoes”. Vol inspiratie vertrokken de bezoekers weer huiswaarts.

Read more
12095107_974519175940159_6324536352192809287_o_300x300px

DDW. En weg parkeerplaats.

Het is weer zover, de Dutch Design Week. Precies onder onze voeten hier op Strijp-S. Een mooie kans om het beste van Nederlandse creativiteit te zien. Dit jaar is de verwachting dat meer dan 250.000 mensen DDW bezoeken en daarmee is het een van de grootste design events in Europa. Wij vinden het prachtig, alleen is parkeren even een hel.

Read more
CPzZcoaVEAAdArV copy 300x300

Geniet van de content.

Dat je op twee manieren een moment kan beleven laat deze plaat mooi zien. Er is geen goed of fout, als je het moment maar beleeft. En als je besluit jouw moment te delen doe het dan goed. Dat geldt nog meer als bedrijven gaan delen.

 

Content marketing noemen we dat en een zichzelf respecterend bedrijf kan eigenlijk meer zonder. Waarom? Omdat content, mits relevant, die mensen bereikt die er echt toe doen voor je business en jouw bedrijf tot een ‘wannahave’ maken.

Read more
Bekijk meer items